Přeskočit na obsah
IndieCrew
  • Novinky
  • Články
  • Recenze
  • Zkušenosti
  • Rozhovory
  • Blog
  • Hledat

Jak nedělat hru

Zkušenosti / 26. 12. 2020 26. 12. 2020

https://frgmnts.blog/f/how-not-to-make-a-game.html

Navigace pro příspěvek
← Předchozí Příspěvek
Další Příspěvek →

Novinky

26. 12. 2020

Do hry Undermine se dostal velký update, který přináší 16 nových nepřátel, nového bosse, další podlaží, spoustu předmětů, npc a také novou mechaniku jedu.

26. 12. 2020

Vývojáři z Motion Twin nám chtějí zpříjemnit čekání na nové DLC do jejich úspěšné akční plošinovky Dead Cells a tak nám nadělili již 21. update. V něm najdete novou zbraň – katanu, nové mutace, nepřátele, outfity a upravený batoh.

25. 12. 2020

Nová aktualizace 1.11 přidává do Kerbal Space Program nový konstrukční režim EVA a jak název napovídá, tak mohou kerbalové vystoupit do volného vesmíru a provádět opravy mimo svou loď. Mimo jiné jsme se dočkali i upraveného inventáře, nových světel, vylepšení měsíců a dalších novinek.

24. 12. 2020

Ve hře The Falconeer se proháníte na obloze jako orel. V novém DLC updatu s názvem Kraken se ale podíváte pod mořskou hladinu, kde objevíte spoustu vraků, ale i nové nepřátele včetně obávaného Krakena.

23. 12. 2020

Vydavatelství nezávislých her Raw Fury a WhiteThorn Digital zpřístupnily všem zjednodušené publikační dohody. Vývojáři se tak mohou podívat, co je součástí takové dohody a na co se při spolupráci s vydavatelstvím připravit. Vydavatelství doufají, že transparentní politikou pomohou ochránit vývojáře před podvodnými praktikami a špatnými obchody.

22. 12. 2020

Vývojář FatDino vytvořil klon populární hry Among Us. V Unreal Enginu 4 vytvořil mnohem reálnější verzi vesmírné stanice. Mapu si můžete stáhnout na jeho itchio stránce. Bohužel ji však díky licenčním právům nelze hrát s přáteli.

21. 12. 2020

Nový update do Stardew Valley s označením 1.5 vyjde do konce roku 2020. Nejvýraznější změnou je přidání nové mapy – Beach farm, nastavení pokročilejších možností hry a očekávaný splitscreen pro hru dvou hráčů.

19. 12. 2020

Vyšla nová verze HTML5 game frameworku Phaser 3.50. Mezi hlavní novinky patří vylepšený post processing, podpora více textur, izometrické a hexagonální mapy přímo z Tiledu, podpora exportu animací z Aseprite, bodové osvětlení herních objektů a mnoho dalšího. Nechybí ani tutoriál pro začátečníky

17. 12. 2020

Amazon vydal novou verzi svého game enginu Lumberyard 1.27. Kromě oprav a vylepšeného UI jsme se dočkali podpory NVIDIA Blast a fyzikální engine PhysX definitivně nahradil CryPhysics.

16. 12. 2020

Po šesti letech se dočkáme pokračování indie plošinovky Super Meat Boy Forever, které vyjde den před Štědrým dnem.

Štítky

Epic Games Steam

Ludum Dare #48

i
Copyright © 2023 IndieCrew | Pohání Šablona Astra WordPress